loading...
گِت-پِیپِر
Ali بازدید : 53 1394/05/31 نظرات (0)

فهرست: صفحه

لایه اوزون چیست… ۱

لایه اوزون چه اهمیتی دارد… ۱

چرا آب بخار می شود… ۱

چرا غروب خورشید زیبا است… ۲

چرا هوای نوک کوه سردتر از پایین از کوه است… ۲

چگونه ستارگان تشکیل شده اند… ۳-۲

چرا ستاره دنباله دار دم دارد… ۳

آیا قاره ها جابه جا می شوند… ۳

چرا دریا ها شورند… ۳-۴

چرا ستاره های دنباله دار ناپدید می شوند… ۴

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 87 1394/05/31 نظرات (0)

چکیده

ما به ارائه تحلیلی از آسیب پذیری امنیتی در سیستم نام دامنه (DNS) و توسعه امنیت سیستم نام دامنه (DNSSEC) می پردازیم. داده های سیستم نام دامنه (DNS) که توسط سرورهای نامگذاری ایجاد می گردند فاقد پشتیبانی تایید منشاء داده و یکپارچگی داده ها می باشند. این فرایند، سیستم نام دامنه (DNS) را در معرض حمله کاربران (MITM) و همچنین مجموعه ای از حملات دیگر قرار می دهد. برای اینکه سیستم نام دامنه (DNS) قدرتمند تر شود، DNSSEC (توسعه امنیت سیستم نام دامنه) ، توسط کمیته کارگروه مهندسی اینترنتی (IETF) مطرح شده است. DNSSEC (توسعه امنیت سیستم نام دامنه) مجوز منشاء داده و یکپارچگی داده ها را با استفاده از علائم دیجیتالی ایجاد می کند. اگرچه DNSSEC (توسعه امنیت سیستم نام دامنه) ، امنیتی را برای داده های سیستم نام دامنه (DNS) ایجاد می کند، از نقص های جدی عملیاتی و امنیتی زیان می بیند. ما به بررسی طرح های DNS و DNSSEC پرداخته، و آسیب پذیری امنیتی مربوط به آن ها را مد نظر قرار می دهیم.

مقدمه

DNS به عنوان یک مکانیسم استاندارد برای نامگذاری مجزای آدرس IP (پروتکل اینترنتی) می باشد. به دلایل امنیتی و قایلیت دسترسی این مسئله حائز اهمیت می باشد که DNS قادر به تحمل نقص ها و حملات باشد. این موارد از حملات اخیر گسترده که با آلوده کردن حافظه نهان DNS اطلاعات مالی حساس را سرقت کرده است، مشخص می گردد. برای بر طرف کردن مشکلات امنیتی شناخته شده با DNS، مجموعه ای از موارد توسعه یافته امنیتی مطرح شده است. DNSSEC منجر به یکپارچگی داده ها و تایید منشاء آن ها با استفاده از علائم دیجیتالی از پیش ساخته برای هر داده که در پایگاه داده DNS ذخیره می شوند، می گردد. به هر حال همان طور که ما در این مقاله نشان می دهیم، DNSSEC به معرفی موضوعات امنیتی جدید همانند زنجیره ای از موضوعات مربوط به اعتماد، و حملات همزمان و زمان بندی شده، عدم پذیرش تقویت سیستم، افزایش ظرفیت محاسبه، و دامنه موضوعات مدیریتکلیدی می پردازد. DNS نام دامنه ها را به آدرس IP، و بالعکس تبدیل می کند. DNS به عنوان یک پایگاه داده توزیع شده جهانی بوده که از ساختارهای زنجیره ای پشتیبانی می کند. شناسه کلاینت که به عنوان یک تصمیم گیرنده شناخته می شود به عنوان یک کلاینت (ایستگاه پردازش) جستجو را انجام داده و پاسخی را از سرور DNS دریافت می کند. این پاسخ ها شامل موارد ثبت شده منابع (RRS) و حاوی اطلاعات تفکیک شده نام/ آدرس مورد نظر می باشد. دسترس پذیری و عملکرد DNS از طریق مکانیسم تکرار و ذخیره سازی بالاتر می رود. شرح مفصل عملکرد DNS در بسیاری از کتاب ها وجود دارد.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 44 1394/05/31 نظرات (0)

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1390-1391 (بخش اول)

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1390-1391 (بخش دوم)

نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان 90

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1389-1390

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1389-1390

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1388-1389

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1388-1389

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1387-1388 با جواب تشریحی

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1387-1388

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 47 1394/05/31 نظرات (0)

بیماری هپاتیت

انواع بیماریهای كبدی كبد مثل سایر اندامهای بدن به انواعی از بیماریها مبتلا میشود. به طور كلی میتوان این بیماریها را به ۵ گرون عفونی، خود ایمنی، شیمیایی و دارویی، متابولیكی، عروقی و سرطانها تقسیم كرد. از نظر بافتشناسی در اغلب این بیماریها، سلولهای دفاعی بدن (انواع گلبولهای سفید) به بافت كبد نفوذ میكنند. این حالت را التهاب كبد یا اصطلاحاً هپاتیت مینامند.

الف) هپاتیتهای عفونی: بسیاری از عوامل عفونی قابلیت ایجاد عفونت كبد را دارند. این عوامل به سه گروه عمده ویروسها، باكتریها و انگلها تقسیم میشوند.

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 52 1394/05/31 نظرات (0)

دسته: معماری

فرمت فایل: dwg

حجم فایل: 401 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

نام فایل: نما

فرمت: dwg: AutoCAD 2007 or higher

با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.

شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.

از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.

این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.

توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.

قیمت: 5,000 تومان

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 68 1394/05/31 نظرات (0)
  • عنوان لاتین مقاله: Physical Fitness and Enhanced Psychological Health
  • عنوان فارسی مقاله: تناسب اندام و ارتقای بهداشت روانی.
  • دسته: پزشکی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
  • ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.

خلاصه

توجه زیادی به ارتباط بین آمادگی جسمانی و سلامت روانی شده است. هدف این مطالعه بررسی پیشرفت های اخیر در ورزش رو به رشد و ادبیات سلامت روانی و کشف راه های جدید برای تحقیقات آینده می باشد. مطالعه حاضر بر پژوهشی تمرکز می کند که ارتقای سلامت روان و رفاه در میان جمعیت غیربالینی را از سال 1980 مورد بررسی قرار می دهد. چهار منطقه عملکرد روانی عبارتند از: 1- تندرستی روانی و خلق و خوی، 2- شخصیت و خودباوری، 3- پاسخ دهی به استرس های فیزیولوژیکی و 4- شناخت. به نظر می رسد ورزش به بهبود خلق و خو و سلامت روانی به عنوان ارتقا دهنده خودباوری و عزت نفس کمک می کند. ورزش به نظر می رسد برای عملکرد شخصی کمی مناسب باشد. علاوه بر این پشتیبانی تجربی مختلفی وجود دارد که پیشنهاد می کند ورزش بر پاسخ دهی به استرس و عملکرد شناختی اثر می گذارد. هر چند بهتر است تحقیق طراحی شود و رویه های موجود هم مورد نیاز است. نظریه ها در مورد ارتباط بین ورزش و عملکرد روانی، پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه می دهد. توجه زیادی به نقش آمادگی جسمانی و ورزش در ارتقای سلامت روان و رفاه شده است. مقالات متعددی در مطبوعات حرفه ای و عمومی در ستایش فضایل ورزش بدنی منتشر شده است. رونق اقتصادی ورزش سال 1970 شاهد افزایش قابل توجه در تعداد افراد مشغول بود از جمله ورزش هوازی، مانند رقص در حال اجرا و هوازی (کوپر 1982). شوق ورزش که به سال 1990 بر می گردد، تجارت دلاری چندین واحدی ست. باشگاه های سلامت، تناسب اندام، برنامه های ویدئویی و… از سال 1980 وجود داشتند. کسب و کارهای متعددی در ایالات متحده بعضی از برنامه ها را برای ارتقای آمادگی جسمانی در بین کارکنان اجرا کرده اند (فالکن برگ 1987). آنها از عضویت پرداخت شرکتی در محدوده بهداشت اختصاصی و باشگاه تناسب اندام برای تکمیل امکانات محیط کار طبقه بندی می شوند. این برنامه ها نه تنها برای بهبود و حفظ سلامت کارکنان ایجاد شده اند بلکه برای ترویج سلامت روانی و بهره وری و کاهش غیبت، ادعای بیمه و استرس ایجاد شده اند. مقالات متعددی در کسب و کار و مجلات مدیریت مربوط به تناسب اندام به عنوان راهی جهت بهبود رفتار کار کارمند ظاهر شده اند (ادمونسون 1987، گلب 1985، هاوارد 1987، کلوک 1985). مفهوم معروفی که ورزش نه تنها به بهبود ظاهر و سلامتی کمک می کند بلکه خلق و خو و خودباوری و بطور کلی سلامت روانی را افزایش می دهد. مردم معمولا بر ورزش به عنوان ابزاری برای حفظ منافع جسمی و روانی تکیه می کنند. مقاله حاضر ماهیت شواهد علمی این ادعاها را آشکار می کند.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.50 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 88 1394/05/31 نظرات (0)
فرمت فایل: Docx (قابل ویرایش)

فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعاریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق
مقدمه
تعریف اضطراب
علل پیدایش اضطراب
تجربه اضطراب
تاریخچه اضطراب

مفهوم اضطراب از دیدگاه نظریه واقعیت درمانی [گلاسر]
مفهوم اضطراب از دیدگاه نظریه رفتار درمانی
انواع اضطراب
اضطراب بهنجار و نابهنجار
علایم و نشانه های اختلالات اضطراری
پنج قاعده برای مقابله با اضطراب
عوامل موثر در زمینه های اضطراب
کنترل صفات اضطراب زا
نحوه مدارا با اضطراب
فهرست مهارتهای مقابله با اضطراب
اضطراب در چه کسانی بیشتر است
روشهای درمانی برای اضطراب
اضطراب امتحان
علایم و نشانه های اضطراب امتحان
شیوع اضطراب امتحان
راه های شناسایی اضطراب امتحان
راه های کاهش اضطراب امتحان
پیشینه تحقیق
جمع بندی
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روشهای آماری و تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
یافته های توصیفی
جداول شماره 1 الی 20
یافته های استنباطی
فرضیه شماره (1)
فرضیه شماره (2)
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
هدف پژوهش و نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیت های تحقیق
منابع
پرسشنامه

خرید
Ali بازدید : 56 1394/05/31 نظرات (0)

چکیده

دوغ کره محصول جانبی فرآیند کره زنی است که به دو صورت شیرین و ترش وجود دارد که از نظر ارزش غذایی و ترکیب شیمیایی، واجد کلیه مواد جامد شیر به استثناء چربی می باشد.

دراین تحقیق سعی برآن است که از دوغ کره، در تهیه نوشیدنیهای تخمیری استفاده گردد بنابر تحقیقات دانشمندان و محققین کشورهای پیشرفته، خصوصاً در دهه اخیر مبنی بر خواص غذایی و بویژه خصوصیات دارویی فراوانی که این فرآورده دارد و با توجه به اینکه تاکنون این فرآورده در صنایع لبنی ایران جایگاهی نداشته و در بین اکثریت مردم ایران ناشناخته می باشد و از طرفی به لحاظ وابستگی صنایع نوشابه سازی ایران به شرکت های نوشابه سازی خارجی و عدم وجود نوشابه مغذی و مطلوب داخلی می توان از دوغ کره به عنوان ماده ای جهت ساختن یک نوع نوشابه ایده آل استفاده نمود.

امید است که نتایج حاصل از این تحقیق بتواند محصولی مناسب و مغذی را به صنایع لبنیات و نوشابه سازی ایران مغرفی نموده تا پاسخگوی تأمین بخشی از نیازهای تغذیه ای بوده و همچنین در پیشگیری و درمان برخی از بیماریها در کشورمان مفید باشد.

مقدمه

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

فصل اول

دوغ کره

۱-۱ تعریف

۱-۲ ترکیبات دوغ کره

۱-۲-۱ پروتئین ها

جدول ۱-۲ پروتئین های دوغ کره

۱-۲-۱-۱ کازئین

۱-۲-۱-۲ پروتئین های سرم

۱-۲-۱-۲-۱ β- لاکتوگلوبولین

۱-۲-۱-۲-۲ α- لاکتالبومین

۱-۲-۱-۲-۳ ایمونوگلوبولین ها

۱-۲-۱-۲-۴ پروتئوزپیتون

۱-۲-۳ چربی

۱-۲-۴ املاح

۱-۲-۵ ویتامین ها

۱-۲-۶- اسیدهای آلی

۱-۳ موارد کاربرد: دوغ کره

فصل دوّم

تهیه نوشیدنی تخمیری از دوغ کره

تهیه نوشیدنی تخمیری از دوغ کره

۲-۱ استارترهای لاکتیکی

۲-۱-۱ طبقه بندی

۲-۱-۱-۱ استارترهای مزوفیل

۲-۱-۱-۲ استارترهای ترموفیل

۲-۱-۲ تولید ترکیبات بازدارنده توسط اسید لاکتیک باکتری ها

۲-۱-۳ عوامل موثر بر فعالیت استارتر

۲-۱-۳-۱ محیط رشد

۲-۱-۳-۲ وجود ترکیبات بازدارنده در محیط

۲-۱-۳-۲-۱ بقایای آنتی بیوتیک ها

۲-۱-۳-۲-۲ باکتریوفاژها

۲-۱-۴ استارتر دوغ کشت داده شده

۲-۱-۵ ثبات اسید لاکتیک باکتری ها در فرآورده های لبنی تخمیری

فصل سوم:

۳-۱ روند تخمیر و توسعه طعم در دوغ کشت داده شده

۳- ۲ معایب طعم دوغ کشت داده شده

فصل چهارم

آزمایشات انجام شده برروی نوشیدنی دوغ کره

۴-۱ دوغ کره

۴-۱-۱ وزن مخصوص

۴-۱-۲ اسیدیته

۴-۱-۳ ماده خشک

۴-۱-۴ خاکستر

۴-۱-۵ چربی

۴-۱-۶ پروتئین

۴-۱-۷ لاکتوز

۴-۱-۸ کلسیم

۴-۱-۹ فسفر

۴-۱-۱۰ سدیم

۴-۱-۱۱ پتاسیم

۲-۴ تولید دوغ کشت داده شده

۴-۳ آزمایشات ارگانولپتیک دوغ کشت داده شده

۴-۵ آزمایشات فیزیکوشیمیایی دوغ کشت داده شده

۴-۵-۱ PH و اسید یته

۴-۵-۲- آب انداختن

فصل پنجم

خواص درمانی نوشیدنی دوغ کره

خواص درمانی نوشیدنی دوغ کره

۵-۱ کاهش شدت بیماری عدم تحمل لاکتوز:

۵-۲ کاهش کلسترول پلاسما

۵-۳ فعالیت ضد توموری

خرید

مطالب مرتبط

Ali بازدید : 62 1394/05/31 نظرات (0)
عنوان انگلیسی مقاله: Mining association rules for the quality improvement of the production process
عنوان فارسی مقاله: استخراج قوانین وابستگی برای بهبود کیفیت فرایند تولید
دسته: مدیریت و اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25

چکیده
افراد تحصیل کرده و شاغل معمولاً علاقه دارند توسعه روش ها و برنامه های کامپیوتر ی را که با کارهای مهندسی و دانش سر و کار دارند دنبال کنند. مدیریت اشتباه عملیات و زمان های تولید از دست رفته، مشکلات و مسائل بزرگی هستند که بهره وری و کیفیت سیستم های صنعتی و هزینه تولید را تحت تأثیر قرار می دهد. استخراج قوانین وابستگی، یک تکنیک داده کاوی است که برای پیدا کردن اطلاعات مفید و ارزشمند از پایگاه های داده بزرگ استفاده می شود. این مقاله، پایه مفهومی بهتری را برای توسعه برنامه های استخراج قوانین وابستگی ارائه می دهد تا دانش را از عملیات و مدیریت اطلاعات به راحتی استخراج کند. تأکید این مقاله روی بهبود فرایندهای عملیاتی است. یک مثال کاربردی، تجربه صنعتی که استخراج قوانین وابستگی در آن برای تحلیل فرایند تولید استفاده می شود را شرح می دهد. این مقاله برخی نتایج جدید و جالب در رابطه با تکنیک های داده کاوی و کشف دانش که روی فرایند تولید نقش دارد را گزارش می دهد. نتایج تجربی روی داده هایی که در زندگی واقعی نقش دارند نشان می دهد که روش پیشنهادی برای یافتن دانش مرتبط با عملیات نادرست مفید واقع می شود.

مقدمه
کاربردهای مهندسی هوش مصنوعی نظرات محققین و شاغلین حوزه صنعت را به دلیل توانایی آن در یادگیری و درک اصول و حقایق به منظور کسب دانش و به کارگیری آن در عمل به خود جلب کرده است. پیشرفت های مداوم، اشاره به پیشرفت های رو به جلو و غیر منتظره در زمینه عملکرد سازمانی دارد (Linderman, Schroeder, Zaheer, Liedtke, & Choo, 2004). پیشرفت در مسائلی مانند افزایش ارزش مشتری، کاهش خطاها و عیوب، بهره وری بهبود یافته، امنیت عملکرد چرخه زمانی و انگیزش (Evans & Lindsay, 2001). این مورد معمولاً در روش حل تدریجی مسئله رخ می دهد که شامل مراحل ضمنی سازی مسئله، تحلیل مسئله، تعمیم راه حل و یادگیری دروس است (Kamsu-Foguem, Coudert, Geneste, & Beler, 2008). روش حل مسئله، روی توصیف فرایند شناختی در کارهای عقلانی و ملاحظات شناختی که با سرمایه گذاری دانش روی ساختارهای خاص و قدرت بخشی به تعمیم سر و کار دارد تمرکز می کند (Patel, Arocha, &Kaufman, 2001). روش های حل مسئله نقش مهمی را در اکتساب دانش و مهندسی بازی می کند زیرا سطح دانش انتزاعی برای نیل به اهداف با اعمال دانش توسط فرایند تدریجی جستجوی مسیر راه حل بسیار ارزشمند است. از این روش ها می توان برای توصیف فرایند استدلال به صورت ساختاری برای هدایت روند کسب دانش و راحت کردن تقسیم دانش و استفاده مجدد بهره جست (Benjamins & Fensel, 1998).


خرید


Ali بازدید : 81 1394/05/31 نظرات (0)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
خانواده، مهمترین واحد اجتماعی هر جامعه است که با بستن پیمان زناشویی بین زن و مرد تشکیل می شود. خداوند در سوره نساء آیه 20 می فرماید: «و زنان از شما میثاق محکمی گرفته اند» این آیه می رساند که پیمان ازدواج میان زن و مرد در قرآن میثاق محکمی است. در قرآن کلمه میثاق به معنی پیمان میان خدا و بندگان درباره توحید و احکام است و در هر جای قرآن کلمه میثاق با فعل «گرفتن» به کار رفته، نمایشگر پیمان الهی است. از این آیه می فهمیم که چقدر پیمان ازدواج در اسلام محکم و استوار است، و ازدواج نه تنها پیمانی میان زن و مرد بلکه پیمانی بین زوجین باخدا است که طبق آن با خدا عهد می بندند به دستورات قرآن در وظایف همسری و حقوق خانواده که جزئیات آن در سوره های مختلف قرآن و روایات معبتر آمده است عمل کنند (بی آزار شیرازی، 136، صفحه 64).

فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: گستره علمی موضوع مورد پژوهش
1- موضوع و زمینه
2- ابعاد موضوع
3- امکان بررسی موضوع و اهمیت آن
4- اهداف پژوهش
5- سوال های پژوهش
6- فرضیه ها
1-7 متغیرها و تعریف عملیاتی آن ها
8- خلاصه
فصل دوم: مرور و تحلیل یافته های پیشین در این قلمرو
1- مذهب
1-1 اهمیت دین و مذهب در خود شناسی
1-2 گستره مذهب
1-3 مذهب و فطرت
2- مبانی نظری مربوط به مذهب
2-1 روی آورد روان تحلیل گری
2-2 روی آورد روان تحلیل گری جدید
2-3 روی آورد صفات
گوردون آلپورت
2-4 روی آورد انسان نگری
آبراهام مازلو
2-5 روی آورد هستی نگر
ویکتور فرانکل
2-6 روی آورد کنش نگر
ویلیام جیمز
2-7 روی آور شناختی نگر
آلبرت الیس
3- همسر گزینی و تشکیل خانواده
3-1 تعریف خانواده
3-2 مرور کوتاهی بر تاریخچه خانواده درمانگری
3-3 نحوه شکل گیری زوج درمانگری
الگوی کارکردی و درمان خانوادگی مک ماستر
الگوی منحنی اولسون
الگوی سیستمی بیورز
خانواده هایی با کارکرد بد
خانواده های مرزی
خانواده های متوسط
خانواده های با کفایت
خانواده های مطلوب
3-4 الگوهای بالینی القاطی در خانواده درمانی
خانواده درمانی چند سطحی التقاطی فلدمن
روی آورد خانواده درمانی التقاطی والش
روی آورد زناشویی درمانگری التقاطی نیکلز
4- یافته های پژوهشی در قلمرو خانواده / زوج درمانگری
5- روش زوج درمانگری اسلامی
6- خلاصه
فصل سوم: فرایند روش شناختی بررسی تجربی موضوع
1- انتخاب نمونه
1-1 جامعه مورد بررسی
1-2 روش نمونه گیری
1-3 اندازه نمونه
2- ابزار و روش اجرای پژوهش
2-1 پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت
2-2 پرسشنامه دو عضوی اسپانیر
2-3 پرسشنامه سازگاری خودشناسی
2-4 روش زوج درمانگری اسلامی
3- طرح پژوهش و روش های آماری
3-1 معرفی طرح های پژوهش
3-2 روش های آماری تحلیل داده ها
4-خلاصه
فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کلی
1- یافته های توصیفی
2- یافته های مربوط به تحلیل نتایج در چارچوب فرضیه ها
3- خلاصه
فصل پنجم: بحث و نتایج نهایی
1- بحث و بررسی درباره یافته ها
2- تفسیر نهایی و پیامدها
3- محدودیت ها
4- پیشنهادها
منابع و مآخذ



خرید

تعداد صفحات : 656

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6551
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 5,612
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,137
  • بازدید ماه : 6,137
  • بازدید سال : 24,635
  • بازدید کلی : 602,075